Darbo laikas I-V 10:00-18:30 +370 5 214 2939

Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias

Grįžti

Tel. nr. (pr-pn 10:00-18:30)  +370 5 214 2939
Elektroninio pašto adresas   aptarnavimas@novastar.lt
Privalomas laukas

DUK

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. paštu aptarnavimas@novastar.lt arba skambinkite telefonu (+370) 5 214 2939. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.

 

Ar galima užsakyti prekę telefonu?

Prekę užsakyti galite visais jums patogiais kanalais, t.y. internetu, telefonu, elektroniniu paštu arba parašę mums žinutę Facebook paskyroje.

 

Kaip nusprendžiate, ar galiu prekę įsigyti išsimokėtinai?

Sprendimą, ar suteikti finansavimą prekei įsigyti, visais atvejais priima lizingo paslaugas teikianti bendrovė, kuriai siunčiama jūsų užklausa.

 

Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Numatomas prekių pristatymas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 1-3 darbo dienas. 

Prekes, užsakytas iki 11 valandos darbo dieną, išsiunčiame tą pačią dieną. Prekes užsakytas po 11 valandos išsiunčiame sekančią darbo dieną. Pavyzdžiui, jei prekę užsakote pirmadienį 10 val. ryto, ją gausite iki ketvirtadienio; jei prekę užsakote pirmadienį 15 val., ją gausite iki penktadienio.

 

Kur Novastar.lt pristato prekes?

Prekių pristatymą vykdome visoje Lietuvoje.

 

Ar galiu prekes atsiimti pats?

Taip, prekes galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje adresu Kareivių g. 12, Vilnius. Prekių atsiėmimo skyrius dirba pirmadieniais - penktadieniais 10:00 - 18:30. Švenčių dienomis prekių atsiėmimo skyrius nedirba.

 

Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?

Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, parašykite mums elektroninį laišką į aptarnavimas@novastar.lt iš elektronio pašto, kurį nurodėte pirkimo procese. Laiške nurodykite vardą ir pavardę asmens, kuris atsiims prekes vietoje jūsų.

 

Kaip galiu gauti sąskaitą už pirktas prekes?

Sąskaitą už pirktas prekes gausite prekių gavimo dieną pirkimo metu nurodytu elektroniniu paštu.

 

Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Užfiksavę, kad siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar išoriškai pažeista) arba siuntos komplektacija netinkama, turite pažymėti savo pastabas siuntos perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimų aktą.

 

Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu aptarnavimas@novastar.lt arba skambinkite telefonu (+370) 5 214 2939.